Spökhus 29-30 oktober

24 oktober, 2022 av ordforandetoby

I slutet av varje oktober är det höstlov och det råder uppehåll i scoutverksamheten. Detta är inte för att många åker utomlands eller för att ledarna planerar nya äventyr. Nej, det är för att scoutgården är hemsökt! Varje höstlov kryllar våra lokaler av hemska gastar, spöken och annat otyg. Detta gör att vi brukar undvika lokalen under dessa tider, men inte i år. Kåren har istället beslutat att bjuda in er till sitt egna spökhus.

Information

I år är alla kårens medlemmar och allmänheten inbjudna till kårens spökhus som kommer att hållas i scoutgården. Man får även ta med sig släkt och vänner om dessa skulle våga. I spökhuset kommer man gå i grupper om 2-5 personer.

Inträde

60kr/person

Betalning kan göras kontant eller med swish. Ta gärna med jämna pengar.

Åldergräns

13 år. Yngre kräver vuxet sällskap

Öppetider

Lördag 29 oktober 19:00-21:00